שאלות ותשובות

יש לכם שאלות כלליות עלינו, על הפרוייקט או מנהלות?
ריכזנו עבורכם את מגוון התשובות לשאלות שלכם. 

שאלות ותשובות

תמחור פרוייקטים

מה גודל התקציב שאתם עובדים איתם בדרך כלל?

בדרך כלל אנו עובדים עם לקוחות עם תקציבי פרויקטים הנעים בין 4,500₪ ל- 20,000₪

איך מתחילים לעבוד איתכם

כדי להתחיל, תוכל לקבוע איתנו שיחת ייעוץ דרך הטופס למעלה או ליצור איתנו קשר במספר הטלפון 051-566-5103. לאחר השיחה ניצור עבורך מסמך היקף עבודה לבדיקה ואישור. לאחר אישור היקף העבודה, נשלח אליך הסכם לבדיקה וחתימה אלקטרונית. עם השלמת ההסכם, נחייב אותך ב-50% מעלות הפרויקט לתחילת העבודה. לאחר תשלום החשבונית, נגדיר ערוצי תקשורת ונקבע את שיחת הפתיחה שלנו.

יש לכם ניסיון בתעשייה שלי?

יצא לנו לעבוד עם מגוון רחב של עסקים במספר גדול של תעשיות, לכן ככל הנראה יש לנו ניסיון בבנית אתר מותאם לתעשייה שלכם. וגם אם לא, הצוות שלנו מספיק מיומן ומנוסה כדי להתאים את עצמו אליכם. כמו כן, בתחילת הפרוייקט ישנו תהליך של מחקר בו אנו בין היתר בודקים ומבינים את השוק בכדי להציע את הפתרון המוצלח ביותר עבורכם, קהל היעד שלכם והמתחרים בתעשייה. 

אני מעוניין בשירות שלכם אבל נראה שאני לא עומד בגודל התקציב שלכם?

זה בסדר, אנחנו מבינים שלא כל אחד יכול להרשות לעצמו להוציא סכומים גדולים על פיתוח מקצועי. אנחנו עדיין כאן כדי לעזור לכם ואנחנו ממליצים ליצור איתנו קשר כדי שביחד נמצא פתרון מתאים בשבילכם, וגם אם לא תבחרו בנו בסופו של דבר - זכיתם בייעוץ חינם מגורם מקצועי שיעשה לכם סדר והבנה בכל הבלאגן ויעזור לכם לפתח מיינדסט מתאים למה שאתם מחפשים.

כיצד אוכל לקבוע את העלות של האתר החדש שלי?

הדרך הטובה ביותר עבורנו להבין את הפרוייקט החדש שלך וכיצד עליך לתקצב אותו היא ליצור היקף עבודה שהינך מעוניין בו ולשלוח אותו אלינו. אם הפרויקט שלך פשוט, תוכלו גם לשלוח לנו מפת אתר של כל הדפים שהינך רוצה להכליל. בנוסף, אתה יכול לשלוח לנו 2-3 אתרים שאתה אוהב להשראה ולהודיע ​​לנו אם אתה צריך לוגו וזהות מותג חדשה או אם נשתמש בנכסים הנוכחיים שלך. אם כבר יש לך עיצובים לאתר שלך, תוכל לשלוח אותם אלינו לבדיקה. הקפד גם ליידע אותנו אם יש תכונות שעשויות לדרוש זמן פיתוח נוסף, פיתוח אוטמציות עסקיות ושיווקיות, שילובי API או פונקציונליות מיוחדות. לאחר שהמידע הזה יהיה מוכן, נוכל לסקור אותו יחד במהלך שיחת המשך שנקבע.

מה היא שיטת התשלום שלכם?

עבור אתר חדש, עיצוב מחדש, או פיתוח, אנו דורשים תשלום של 50% לפני תחילת הפרוייקט ו-50% כאשר הפרויקט יסתיים ואתה מרוצה ב-100%. עבור תוספות במהלך פרויקט פעיל, אנו דורשים תשלום של 100% מראש.

מה כלול בתקציב הפרוייקט?

מלבד העבודה עצמה, אתם מקבלים מאיתנו אחסון על גבי שרתי Cloud ייעודים לאתר שלכםודומיין בחינם לשנה. כמו כן, לכל פרוייקט מצוות מנהל פרוייקט אישי שתפקידו ללוות אותכם לאורך העבודה ולתת לכם עזרה ומתן שירות גם בנושאים היקפיים כמו: כיצד להעלות את האתר החדש, נושאים שיווקים, רשתות חברתיות, אוטמציות ועוד.

מה לוחות הזמנים של פרוייקט?

משך הפרויקט תלוי בהיקפו ובמורכבותו. לאחר שנבין את היקף הפרויקט שלך, נוכל לתת לך ציר זמן מדויק יותר. באופן כללי, פרויקט פשוט באתר יכול לקחת 3-8 שבועות, בעוד שפרויקט מורכב יותר יכול לקחת יותר זמן.

עיצוב ובניית אתר

מה כולל השירות שלכם?

השירות המלא שלנו כולל את כל מה שאתה צריך כדי להפעיל את העסק שלך באינטרנט עם אתר מקצועי וידידותי למשתמש. זה כולל מחקר, עיצוב, פיתוח ופריסה של האתר שלך, כמו גם תמיכה ותחזוקה שוטפים במידת הצורך.

מה צורת התקשורת במהלך הפרוייקט?

שאלה מעולה, יצוות לכם מנהל פרוייקט אישי שתפקידו לעדכן אותכם ולענות לכם על כל שאלה שתעלה בדרך. כמו כן, תקבלו פרטים ל-CRM ייעודי בו תוכל לקבל עדכונים על ההתקדמות, לקבל מאיתנו קבצים ולשתף איתנו במידת הצורך.

האם יש אחריות על האתר/השירות?

בוודאי, בסיום הפרוייקט מגיע לכם 3 חודשי אחריות שהם בעצם חודשי ההרצה של האתר בהם במידה ואתם מוצאים תקלות או מקבלים דיווחים על באגים מהגולשים שלכם אנחנו מחוייבים לתקן אותם. כמו כן, במידת הצורך ניתן לדבר על הרחבת האחריות לחודשים נוספים או השכרת בנק שעות / ניהול אתר חודשי.

מדוע אני צריך בכלל אתר לעסק שלי?

זאת שאלה שהיא פילוסופית עבורנו, ולכן נקצר ובמידה ותרצו לשמוע יותר לעומק אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר. בעידן הדיגיטלי של היום, אתר אינטרנט יכול להיות מכריע להצלחת העסק. מכיוון שרוב האנשים פונים לאינטרנט כדי לקבל מידע ולקבלת החלטות רכישה, אי נוכחות חזקה באינטרנט עלולה לגרום להחמצת הזדמנויות. אתר אינטרנט טוב עוזר לבסס אמינות, מוביל תנועה ולידים, ובסופו של דבר יכול להוביל להגדלת המכירות, הרווחים ועמידה במטרות העסקיות . אבל מעבר לזה, אנחנו רואים באתר מעין חוזה ראשוני בין המותג שלכם לבין לקוחותיכם העתידים . בעזרתו ניתן לפתח מערכת יחסים ראשונית עם הלקוחות, לייצר תדמית, רושם ראשוני ועוד. תדמיינו את העובד הכי מושלם שלכם, ועכשיו תדמינו לאן תגיעו כאשר הוא יעבוד בשבילכם 24.7.

מה יקרה אחרי שאשיק את האתר החדש?

אנחנו נהיה ב-100% איתכם על ההשקה. אנו נשיק עבורכם את האתר ונוודא שהכל תקין. לאחר ההשקה, אנחנו איתך למשך 90 יום ונתן מענה לכל דבר שלא עובד כמו שצריך ובעיה. אנחנו כאן בשבילך, ללא חיוב וכחלק מהיקף הפרויקט המקורי. במהלך השבוע הראשון למסירה, נכניס אותך לאתר החדש שלך, תקבל מיני סדרת אימונים שנוצרה במיוחד עבורך ועבור הצוות שלך. אתה תערוך ותגדל את האתר החדש שלך בקלות!

מה היא שיטת התשלום שלכם?

עבור אתר חדש, עיצוב מחדש, או פיתוח, אנו דורשים תשלום של 50% לפני תחילת הפרוייקט ו-50% כאשר הפרויקט יסתיים ואתה מרוצה ב-100%. עבור תוספות במהלך פרויקט פעיל, אנו דורשים תשלום של 100% מראש.

מה כלול בתקציב הפרוייקט?

מלבד העבודה עצמה, אתם מקבלים מאיתנו אחסון על גבי שרתי Cloud ייעודים לאתר שלכםודומיין בחינם לשנה. כמו כן, לכל פרוייקט מצוות מנהל פרוייקט אישי שתפקידו ללוות אותכם לאורך העבודה ולתת לכם עזרה ומתן שירות גם בנושאים היקפיים כמו: כיצד להעלות את האתר החדש, נושאים שיווקים, רשתות חברתיות, אוטמציות ועוד.

אם איזה פלטורמה אתם עובדים?

את כל האתרים שלנו אנחנו בונים על גבי פלטפורמט Wordpress. לרוב, הפיתוחים נעשים מתוך הצוות שלנו אך לפעמיים אנחנו משתמשים בפלאגינים או מערכות מוכנות שאותם אנחנו רוכשים בשבילך כחלק מתקציב הפרוייקט. במידת הצורך ניתן לבנות את האתר גם על גבי Webflow אך במצב זה האחסון בחינם לשנה יתבטל והשימוש בפלטפורמה יהיה על חשבונכם.

מנהלות

האם אתם נותנים שירותים אחרים מלבד בניית אתרים?

כן, אנחנו מציעים בנוסף שירותי מיתוג עסקי, פיתוח אוטומציות שיווקיות ועסקיות, השכרת בנק שעות לפרוייקטים וניהול אתרים.

יש לי הצעה לשיתוף פעולה עבורכם, האם את מעוניינים לשמוע?

בוודאי, אנחנו מאמינים בשיתופי פעולה עם בעלי עסקים אחרי. במידה ויש לכם הצעה בשבילנו שיכולו לעזור לנו ולעזור לכם, נשמח צרו איתנו קשר דרך המייל Collaboration@ablsgroup.com

האם אתם מחפשים עובדים?

מוזמנים לשלוח קו״ח ותיק עבודות ל- Careers@ablsgroup.com

לא מצאתי תשובה לשאלה שלי מה לעשות?

צור קשר דרך המייל Studio@ablsgroup.com ונשמח לענות על כל שאלה שיש לך.
30 דקות של שיחה

האתר החדש שלך מתחיל משיחה קצרה

על מה נדבר בשיחה:
איש עסקים מדבר בטלפון